Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Könyv a gödöllői röplabdázás történetéről 2018-06-07 07:22:58 Számos korábbi játékos, edző és szakmai vezető is megtisztelte jelenlétével a hiánypótló kötet nyilvános bemutatóját
Illegális gödöllői pizzériát zárt be a Nébih 2018-05-23 14:25:23 A Bethlen Gábor utcában található, főként kiszállítással foglalkozó Félix pizzériában akadtak súlyos hiányosságok
Cseppet sem unalmas szökőévtől búcsúzik Gödöllő 2016-12-31 11:29:48 Az uszoda-beruházás elhúzódása, az orvoshiány, valamint a Városháza épületének elbontása vitte a prímet a helyi beszédtémák sorában
Öt év után végre strandoltunk a nyáron! 2016-10-26 10:32:48 A SZIE Sport Kft. illetékesei szolgáltatás-bővítést és további fejlesztéseket ígérnek a gödöllői fürdőhely 2017-es szezonjára