Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Drónnal is ellenőriztek a gödöllői rendőrök 2024-05-28 10:13:24 Egy máriabesnyői útkereszteződés volt az akció helyszíne, ahol főként az elsőbbségadás szabályait megsértőket szűrték ki
Bencze Ilona átvette a Pécsi Ildikó Emlékdíjat 2024-05-22 11:02:38 Az ünnepélyes ceremónia helyszíne ebben az esztendőben is a Király váró épülete volt május 21-én, a névadó születésnapján
Gödöllői ötpróba úszónap három távon 2024-05-09 18:41:22 A május 18-i esemény – amire május 13-án éjfélig várják a nevezéseket – helyszíne az Ady sétányon található versenyuszoda
Húsz ember utazott a kigyulladt autóbuszon 2023-08-15 09:26:52 Mire a gödöllői tűzoltók tűzoltók a helyszínre érkeztek, a jármű már teljes egészében égett az M3-as autópálya 19-es kilométerénél