Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Két személygépkocsi ütközött össze május 14-én, az esti órákban Gödöllőn, a Szabadság úton. A gépkocsikban egyedül a sofőrök utaztak. Az ütközés következtében az egyik jármű az út melletti árokba borult. A gödöllői hivatásos tűzoltók áramtalanították, majd átvizsgálták a járműveket – közölte hírportálunkkal Némethy Zita, a Pest Vármegyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság szóvivője. Fotó: Gödöllő HTP