Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Aranyra bukkant Pápai Marci a gödöllői mezőn 2014-04-16 11:00:45 A perőci repülőtéren találkoztak az ország legjobb terepfutó diákjai. A Premontrei gimnázium tanulóján kívül az Erkel iskola leány csapata is érmet nyert, ezüstöt
Megemlékezés az aradi vértanúkról 2013-10-05 13:09:25 A gödöllői születésű Török Ignác gimnázium melletti szobránál idézik fel a 164 évvel ezelőtti tragikus eseményeket
Árpacsírák is látják a gödöllői focimeccseket 2013-09-22 11:22:24 A TEVA TAO-ja is ott áll a Táncsics Mihály úton átadott új műfüves labdarúgó-pálya megvalósulásának anyagi hátterében
Gödöllői díjazott a National Geographic fotópályázatán 2013-08-13 09:46:51 Lantai-Csont Gergely öt éve érettségizett a Török Ignác Gimnázium angol-német nyelvi speciális osztályában, majd közgazdász diplomát szerzett
Diák életpálya-modell a Gödöllői Angol-Magyar Középiskolában 2013-07-27 15:40:44 Galgóczi Ferenc főigazgató szerint minden évben új életet kell költöztetni a tanoda falai közé, hogy fenntartható legyen a nyugati típusú oktatási módszer színvonala
Fizetős lett a Kampis téri magánparkoló 2013-07-12 12:03:42 A terület tulajdonosa, a Borsos Kft. vezetője azt követően döntött így, hogy az önkormányzati többség elvetette ajánlatát