Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Sikeres gyűjtést szervezett a szerbiai árvízkárosultak javára a Gödöllői Testvérvárosi Egyesület (GTE), a Török Ignác Gimnáziummal és a Premontrei Szent Norbert Gimnáziummal együttműködve. Június első napján Sándorné Pálfalvy Beáta, az egyesület elnöke (képen jobbra) és Vörös István (balra) személyesen adták át az adományokat Zenta Város Önkormányzata Vöröskeresztes Szervezetének, akik vállalták, hogy továbbítják a felajánlásokat a szomszédos ország árvíz-sújtotta területeire. A főként ruhaneműkből és tartós élelmiszerekből összeállított gödöllői adomány érkezése egybe esett a várhatóan hamarosan Gödöllőn is fellépő orgonaművész, Varnus Xaver zentai Jézus Szíve-templomban tartott hangversenyével, aminek bevétele ugyancsak a nemes célt szolgálta.
A Gödöllői Testvérvárosi Egyesület vezetése ezúton is köszöni a helyi gimnazisták és családtagjaik adományait, Szedmák Ágnes és Dombovári Lászlóné segítségét, valamint Józsa Béla és Gergely H. János gödöllői vállalkozók önzetlen támogatását, akik a szállításhoz biztosították a technikai és személyi feltételeket.