Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Új szállodacéget szült a renomémentés Gödöllőn 2015-12-10 10:27:25 A régi társaság is megmarad, üzlethelyiségeket ad bérbe. A javaslatot csak a lokálpatrióta klubos képviselők szavazták meg
Létkérdés és veszteség-terv a Kalóriánál 2015-02-10 10:11:43 Hatból öt gödöllői önkormányzati társaság nem kalkulál negatív gazdálkodási szaldóval 2015-re. A kivételnél a lellei üdülő a visszahúzó erő
Nóra-Pont nyílt Gödöllőn 2014-10-15 17:09:06 A Szilhát utcában működő szervezet kiemelt célja a térségben élő nők munkavállalási esélyeinek és lehetőségeinek javítása
Kevés a virsli és a sör! 2014-10-01 12:10:47 Gémesi György: ha nem megy a gyógyvíz-hasznosítás, akkor is megpróbálkozunk valamilyen vizesblokkal
Egy gödöllői intézet kivégzéséről írt Ángyán József 2014-09-26 12:34:12 Szeptember 30-ával megszűnik a SZIE KTI, a fenntartható mezőgazdaság és vidékfejlesztés egyetemi képzési programjának 24 évet élt bázisa
Gödöllői lovasmajális az egyetemen 2014-04-29 11:43:46 Programok délelőtt tíz órától hajnal egyig. Lovakkal, bikarodeóval, vurstlival, koncertekkel. Este 8-tól színpadon a Magna Cum Laude