Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Fél gödöllői ezüstérem a kispesti homokon 2016-06-19 17:51:03 A bajnoki címvédő Lutter Eszter, Lakatos Enikő páros elvérzett a döntőben az országos bajnokság nyitófordulójában
Gödöllői küzdősport-parádé Zalaegerszegen 2015-03-12 17:04:13 Két arany- és három ezüstéremmel tértek haza a Muay Thai és Boksz Egyesület versenyzői a WAKF országos bajnokságról
Ismét egyetemi bajnok a SZIE női röplabda-csapata 2013-06-11 11:42:55 Kovács Attila irányításával öt éven belül harmadszor jutott fel a csúcsra a gödöllői központú felsőoktatási intézmény formációja