Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Zebegnyei István és kutyája révén gödöllői indulója is volt a május 16-19-e között a fővárosi Hungexpo területén, valamint városunk több pontján zajló kutya világkiállítás (World Dog Show) keretében megrendezett egyik klubeseménynek. A Táncsics Mihály úti sportcentrum műfüves pályáján május 18-án, szombaton bonyolították le a Skyhoundz Classic Európa-bajnokságot.
A Gödöllői Kutyasport Központ versenyzője Zara nevű kutyájával vett részt a korongot (frizbi) elképesztő ügyességgel elkapó jószágok kontinentális versengésében, és az előkelőnek mondható második helyet szerezték meg.