Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Bőven jut forrás a kistarcsai kórház megújítására 2017-10-25 16:38:40 Ebben az évben 2 milliárd forintot használnak fel a gödöllői betegek ellátásában is fontos szerepet betöltő egészségügyi intézmény fejlesztésére
Újabb tíz évre biztosított a Forrás elhelyezése 2017-07-31 09:05:13 Éves szinten nettó 5,5 millió forintba kerül Gödöllőn a gyermekjóléti szolgáltatásokat és szociális ellátásokat végző intézmény épületeinek bérleti díja
Közel kétmilliárdból fejleszthet idén a kistarcsai kórház 2017-07-08 10:22:30 Részben az orvosi műszerpark korszerűsítésére, részben építészeti tervezésre költhet a gödöllői betegek ellátásában is fontos szerepet játszó intézmény