Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Mégsincs VÜSZI Bokor nélkül 2012-11-27 09:07:21 Vörös István szerint erkölcsileg megkérdőjelezhető volt a polgármesteri előterjesztés
Lázár Zoltán visszatér a kettesfogatok világába 2012-11-21 12:22:09 A hatszoros világbajnok a Lovas Világkupa sajtótájékoztatóján jelentette be döntését: ismét világbajnok szeretne lenni bátyjával, a magyar csapat tagjaként
Jogszabályba ütköző jegyzői bakik 2012-09-04 14:20:31 A törvényesség őre, Nánási Éva testületi döntés nélkül rendelt el igazgatási szünetet
Miért nem Bodrogi Gyula? 2012-08-20 17:11:26 Kovács Barnabás számára vállalhatatlan a városvezetés díszpolgári cím odaítéléséről szóló döntése
Visszatrükközték magukat a Gödöllői Bikák 2012-08-10 16:07:46 Városunk futsalosai fúzióra léptek a Vasas 1988 Déli Futsallal, és mégis ott lesznek az elitosztály augusztus végén induló idényében