Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Gödöllői atléta-sikerek Budapesten és Bécsben 2019-02-04 10:30:32 A serdülők fedettpályás országos bajnokságán két bronzérem jutott a GEAC-nak. Nádházy Evelin az osztrák fővárosban nyert
Foci: összejött a bronzérem Gödöllői SK II-nek 2016-06-04 19:03:38 A második számú Táncsics Mihály úti alakulat Tóth Bence mesterhármasával nyert Kerepesen, miközben besegített a Mogyoród
Atlétikai ob: gyűlnek a gödöllői aranyak 2014-08-02 11:08:05 Az öt GEAC-elsőségből a sprinter Kaptur Éva háromban benne volt. Összejött még öt ezüst- és egy bronzérem is
Európa-bajnoki bronzérmes Gémesi Csanád 2014-06-10 19:07:24 Pályafutása eddigi legnagyobb egyéni sikerét érte el a Gödöllői EAC 27 éves kardvívója. A regnáló világbajnok állította meg