Gödöllői szemszögből nézve minden bizonnyal a hónap híre volt, hogy 40 milliárd forintos – részben OTP Banki, részben kormányzati – támogatás szolgálja a Gödöllői Királyi Kastély átfogó felújítását. A nem mindennapi finanszírozási konstrukcióval megvalósuló beruházás-sorozat kapcsán számos dezinformáció (szalonképesebben: tévhit) látott napvilágot, főleg a közösségi oldalakon megjelent hírek kommentjeiben. Azt gondoltuk néhány tény(adat) tisztázásra szorul, ezért dr. Ujváry Tamást, a gödöllői műemlék-együttest működtető gazdasági társaság ügyvezető igazgatóját kértük meg arra, hogy segítsen eloszlatni az olvasói és kommentelői „félreértéseket”.
Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Március 19-e és 25-e között rendezték meg Daegu-ban (Dél-Korea) a veterán korosztály számára kiírt fedett pályás atlétikai világbajnokságot, amire 73 ország 4.324 atlétája nevezett. Hazánkat 7 sportoló képviselte, köztük a Gödöllői EAC aktív versenyzője, dr. Bucherna Nándor. A magyar csapat összesen egy ezüst- és négy bronzéremmel zárta a világbajnokságot. A szerepléshez a 49 éves Bucherna Nándor (képen jobbra) egy, gerelyhajításban (33,13 méter) elért bronzzal járult hozzá. Ezen kívül igen értékes helyezéseket szerezett súlylökésben (4. hely - 8,66 méter) és diszkoszvetésben (7. hely - 22,36 méter), míg 200 méteren kiújuló sérülése miatt sajnálatos módon csak a verseny befejezésére tudott koncentrálni.