Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Pest megyei II. osztályú bajnokság, Északi-csoport, 29. forduló: Gödöllői EAC – Bagi TC ’96 0-4 (0-1)
A házigazdákhoz képest négypontos előnnyel várta a találkozót a bagi együttes a csoport középcsapatainak összecsapásán. A három játékos – két hazai és egy vendég – kiállításával zárult, indulatokban is bővelkedő mérkőzés után azonban hét egységre duzzadt a két csapat közötti különbség, mert a vizitálók – főként a második félidőben érvényre juttatott eredményességükkel – magabiztosan orozták el a három pontot. A Gödöllői EAC együttese 35 ponttal, 62-62-es gólkülönbséggel a 9. helyen áll a csoport tabelláján.
Pest megyei III. osztályú bajnokság, Közép-csoport 29. forduló: Galgagyörki SE – Gödöllői SK II. 2-5 (0-2)
Győzelem = bronzérem! Ennyire „egyszerű” volt a képlet a Gödöllői SK második számú csapata számára a csoporttabella 8. helyén tanyázó Galgagyörk otthonában lezajlott ütközet előtt. A fiúk átérezték a tét fontosságát, és – egy öngól mellett – Szekeres László két fejesgóljával, illetve László Viktor és Tury Viktor találatával összességében gond nélkül hozták a kötelező győzelmet.
A Gödöllői SK II. csapata 66 ponttal (22 győzelem, 6 vereség), 120-43-as gólkülönbséggel a tabella 3. helyén zárta a bajnoki idényt a csoportban.