Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Előjegyzéshez kötik a laborvizsgálatot Gödöllőn 2013-11-12 13:13:21 December 1-jétől lép életbe a jelentősen megnőtt igénybevétel miatt hozott intézkedés a Tormay Károly Egészségügyi Központban
Sikerült megtéveszteni a kutyavilág elitjét 2013-05-20 16:44:53 Jól vizsgáztak a gödöllői helyszínek. Képgaléria a Táncsics Mihály úti sportcentrumban lezajlott eb-frizbi versenyek főszereplőiről
Fennáll a lehetősége a választások elcsalásának 2013-04-17 15:13:12 Három fő kifogást sorakoztat fel a Transparency International Magyarország az április elején elfogadott törvénnyel kapcsolatban
Haszonszedési jogot kapott a sport közalapítvány 2013-03-23 11:38:01 A szervezet adja bérbe az államosított iskolák tornatermeit Gödöllőn, a kiadásokkal csökkentett bevételt helyi sportcélú projektekre költik
Báli vendéglátás közpénzből? 2013-02-26 08:42:31 Gémesi György és személyes vendégei kifizették a vacsora árát a tavaly novemberi társasági összejövetelen
Rekord árbevételt remélnek a kastélyban 2012-11-15 11:35:04 Kiiktathatják az „elfáradt” családi programokat, törvény gátolja a befektetők bevonását a szállodaépítésbe. 2014 előtt nem várható komoly fejlesztés