Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Lezárult egy rendőrségi nyomozás a gödöllői szálloda-ügyben 2013-06-17 14:08:55 A kutakodás során nem találtak vagyoni hátrányt okozó kötelezettségszegést, ezért bűncselekmény hiányában megszüntető határozat született. Csalás gyanúja miatt azonban még folyik eljárás
Elvileg eldőlt: az egyetemnek lesz uszodája 2013-03-12 15:30:27 Ha minden jól alakul, májusban elkezdődhet az építkezés a biotechnológiai központ és gépmúzeum között területen. Fontolgatják, érdemes-e nyárra kinyitni a strandot
Szálloda-ügy: feljebb passzolt nyomozás 2013-02-25 08:32:08 Különösen nagy vagyoni hátrányt okozó hanyag kezelés vétségének gyanúja merült fel, így a PMRFK Gazdaságvédelmi Osztályán folytatódik a kutakodás
Ügyészségi nyomozás indult a szálloda ügyében 2012-07-25 13:34:07 A Btk. 320. §. (1) bekezdésébe ütköző és aszerint minősülő hanyag kezelés vétségének gyanúja miatt rendelték el a kutakodást
Nem akarnak hulladékudvart az Alvégen lakók 2012-03-12 15:12:32 Az ellenvetéseiket megfogalmazók nem tágítanak: minden törvényes eszközt fel kívánnak használni, hogy ellehetetlenítsék a beruházás megvalósítását