Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Halálos baleset Gödöllő és Valkó között 2024-10-11 08:53:57 Hiába küzdöttek a tűzoltók által a roncsból kimentett sofőr életéért, sérülései olyan súlyosak voltak, hogy a helyszínen elhunyt
Borulásos baleset a gödöllői buszpályaudvarnál 2023-11-02 10:25:42 A szalagkorlátnak ütközött járműben két ember utazott, mindketten önerejükből hagyták el a fejtetőre állt személygépkocsit
Villanyoszlopnak csapódott egy autó a Hunyadin 2023-03-31 12:40:50 A helyszínre riasztott gödöllői tűzoltóknak jócskán akadt teendőjük a közlekedési baleset következményeinek felszámolásánál
Tábladöntés Gödöllő és Kerepes között 2023-01-03 10:59:09 A balul járt gépkocsi vezetője önerejéből hagyta el az alaposan összetört járművet. A helyi tűzoltók is segédkezték a balesetnél