Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Elkészült a bajnoki döntő menetrendje 2013-03-21 07:19:02 Ha kihasználja pályaelőnyét, történelmi sikert érhet el a TEVA-Gödöllői RC női röplabda-csapata
Egyenlített a TF, illene rendezni a sorokat 2013-03-12 20:11:34 Bizonytalan, görcsös játékkal rukkolt elő a TEVA-Gödöllői RC röplabda-csapata a bajnoki elődöntő második ütközetén
A játszmák végére elfogytak a gödöllői lányok 2013-01-11 19:23:05 Csak az első szettben volt reális esélye a TEVA-GRC hatosának, hogy kozmetikázza a végeredményt a mariboriak ellen
Sterilcentrum-avató Orbán Viktorral 2012-10-02 12:03:27 A miniszterelnök adta át TEVA legújabb gödöllői termelőegységét, ahol világszínvonalú készítményeket állítanak elő