Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Július közepéig jobban megéri bérletet váltani 2013-06-30 16:57:01 Színes repertoár és neves fellépők teszik vonzóvá a gödöllői szimfonikusok hangversenysorozatának új, 2013-2014-es évadját
Kossuth-díjas gödöllői zenészek 2013-03-16 09:44:23 Szabó Attila és Barcza Zsolt is részese a Csík zenekar elismerésének, aminek átadó ünnepségére a zord időjárás miatt nem tudtak elutazni
Báli vendéglátás közpénzből? 2013-02-26 08:42:31 Gémesi György és személyes vendégei kifizették a vacsora árát a tavaly novemberi társasági összejövetelen
Télies napok elé nézünk 2013-01-12 17:14:03 Gödöllő térségére akár 10 centimétert meghaladó hótakarót jósolnak a meteorológusok
A játszmák végére elfogytak a gödöllői lányok 2013-01-11 19:23:05 Csak az első szettben volt reális esélye a TEVA-GRC hatosának, hogy kozmetikázza a végeredményt a mariboriak ellen