Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Egy Istenszülő-ikon kalandos története 2015-11-17 10:37:01 December 1-jén dr. Terdik Szilveszter művészettörténész tart előadást a Gödöllői Városi Múzeumban
Megmentett szecessziós műkincsek 2013-11-11 13:34:28 December 22-ig válogatást láthatunk a művészeti korszak gödöllői múzeum által restauráltatott alkotásaiból
Életműdíjjal jutalmazták Szlávik Jánosnét 2013-11-07 12:43:54 A Könyvtárostanárok Egyesülete ismerte el a Gödöllő kulturális életének alakításáért aktívan ténykedő helytörténészt
Ismét reneszánszát éli a dámalovaglás 2012-11-30 13:26:34 Szemüveg nélküli 3D-s monitoron látható a speciális nyereg a gödöllői kastély Királyi és főúri lovaskultúra című kiállításán
Elcsent napok könyve 2011-08-28 11:37:29 A Gödöllőn csak lakó Varga Kálmán adósságot törlesztett
Mosolyog a volt kastélyigazgató 2011-01-11 19:50:54 Révészt T. Mihály úgy véli, így sokkal könnyebb az újabb kihívások elé nézni