Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Létszámfölényben vannak a nők Gödöllőn 2013-03-28 15:04:20 Tíz év alatt alig másfélezer fővel nőtt városunk lakónépessége, a németeké a legnagyobb kisebbség, a legtöbben 100 négyzetméter feletti kecóban élnek
Nem lehet elég korán kezdeni… 2012-11-22 17:11:20 Okoskosár-honlapot indított a fogyasztóvédelmi hatóság, hogy együtt tanulhassanak a gyermekek és szüleik
Gödöllőről is várnak jelölést az Aranyanyu-díjra 2012-08-28 08:55:19 Október 10-ig három kategóriában – pedagógus, orvos, egészségügyi szakdolgozó – adhatók le ajánlások a köztünk élő hősnőkről