Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Új monográfiát készít a gödöllői kastélyról Varga Kálmán 2020-03-23 17:46:28 A 2003-as kötet szerzője úgy véli, itt az ideje összegyúrni egy kiadványt, ami a következő 20 esztendőben betöltheti az alapmű, a kézikönyv szerepét
Szadai kúriákról írt könyvet Varga Kálmán 2016-01-04 10:54:04 A Grassalkovich-kastély egykori, Gödöllőn élő miniszteri biztosa által jegyzett kötetben érdekes históriákról is olvashatunk
Gödöllőn randevúztak az európai királyi kastélyok vezetői 2013-06-01 10:25:25 Gönczi Tibor újra elnökségi tagja lett a nemzetközi szervezetnek, és abban bízik, hogy a kormányzat képviselői a Grassalkovich-kastély fejlesztésének folyatása mellett döntenek
Gödöllő és az uniós elnökség 2011-06-28 13:27:07 Politikai nagyágyúk sora fordult meg a kastélyban és a Művészetek Házában működött sajtóközpontban