Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Bírságveszélyt jelent a VÉDA élesítése 2016-03-14 16:45:44 Gödöllő közvetlen közelében nincs fix telepítésű traffipax, de Pest megyében négy „kockázatos” pont van
Gödöllő ingatlanpiaca: mit hozhat a CSOK? 2016-02-02 16:03:32 A helyi újépítésű lakások és családi házak megvásárlásához a támogatáson kívül önerő megléte is szükséges
Új adót (is) hoz az évváltás Gödöllőn 2015-12-31 16:47:45 Mi lesz a HÉV-vel? Elindul-e az uszoda építése? És még számos kérdés, amire választ kaphatunk a 2016-os esztendőben
Eljött a zsebbenyúlós útépítés időszaka Gödöllőn 2015-03-05 11:24:12 A belterületi utak mintegy 5 százalékát érinti az új szabályozás. A legkisebb érdekeltségi hozzájárulás mértéke 30 százalék
Megkezdődhet a gödöllői uszoda építése 2014-09-23 17:16:47 Kormányhatározat született a több mint 3,5 milliárd forintos beruházás megvalósításáról, pénzügyi fedezetének biztosításáról
Visszatérhet az élet az egyetemi strandra 2014-06-30 17:25:14 Balázs Zoltán, a GEAC ügyvezető elnöke egy interjúban úgy fogalmazott: az uszoda megépítéséig szeretnék újra üzemeltetni a fürdőhelyet
Gémesi György örül és nem fog izmozni 2014-03-13 15:45:06 Év végéig felfüggesztették a városi uszoda beruházás megvalósítását. A Fideszes képviselők szerint nem ezt kellett volna tenni, hanem strandépítésen gondolkodni