Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Száz éves a Magyar Cserkészszövetség 2012-12-28 13:38:41 Gödöllő múltja és jelene elválaszthatatlan az ifjúság valláserkölcsi nevelését szolgáló mozgalommal
Eb-re utazik városunk díszpolgára 2012-10-11 17:47:51 Tóth Krisztina egyéniben és – Póta Georginával az oldalán – párosban is rajthoz áll a dániai kontinensviadalon
Ezt Ön tanította nekünk… 2012-04-27 15:53:26 Tiltakozó levelek születtek, és 182 aláírás is összegyűlt a hulladékudvar építése ellen
Megkésett fórum-ajánlat? 2012-03-16 16:36:18 Hulladékudvar-ügy: Gémesi felületesnek nevezte a lakosság egy részét
2013 a szecesszió éve lesz Gödöllőn 2012-03-03 11:21:35 A témaválasztás legfőbb apropója, hogy jövőre lesz Körösfői-Kriesch Aladár születésének 150. évfordulója
Tóth Tibor lett az új alpolgármester 2012-03-01 08:57:59 Gémesi György jelöltje 10 igen, 2 nem szavazattal és 1 tartózkodással jutott a tisztséghez