Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Alternatívák, irodai munka helyett 2015-05-22 18:03:46 Számos lehetőség kínálkozik a mozgásszegény, egészségkárosító pénzkereset kiváltására. Gödöllőieknek is
Városi vendégekké váltak a vaddisznók 2015-05-05 18:14:58 Gödöllői docens vezette a Pilisi Parkerdő Zrt. által kezdeményezett, az állatok belterületi viselkedését feltérképező kutatást
Dobogón a gödöllői önjáró gokartok 2015-04-19 13:28:17 A Szent István Egyetem junior és senior csapata egyaránt kitett magáért a Bosch fejlesztési versenyén
Megfestett vadak és faragott agancsok 2015-03-23 12:14:44 Kiállítás nyílt Seres József és Szabó György alkotásaiból a Művészetek Háza Gödöllő épületének rendezvénytermében
Tragédiára vígjáték 2014-11-25 08:54:03 Varga Kálmán, a gödöllői kastély egykori miniszteri biztosa „valamiféle szcenáriót” írt a fertőzött vadgesztenyefa-sor lecserélése kapcsán