Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
NB II. Északi-csoport, 7. forduló: Gödöllői KC – B.Braun Gyöngyös U23 28-25 (17-14)
Az elmúlt szezont száz százalékos mutatóval teljesítették a gyöngyösi fiatalok, akik a csoportbajnoki cím védőjeként már kevésbé acélosak az idei pontvadászatban. Mindez azt is jelentette, hogy Bartos Gábor együttese jó eséllyel indult harcba a győzelemért, annak tudatában, hogy ezzel beelőzi riválisát a tabellán. A helycseréhez szükséges különbség már az első félidőben kialakult a két csapat között. Főleg azért, mert a hazai társulat tagjai hatékonyabb támadójátékkal rukkoltak elő. A szünet után a gödöllői legényeknek tulajdonképpen nem volt szükségük másra, mint „ráülni” az előnyre. Ezt a vállalást sikerrel teljesítették a kritikus pillanatokban is kellően összpontosító házigazdák, akik megérdemelten jutottak a két bajnoki ponthoz.
A Gödöllői KC csapata 9 ponttal, 191-174-es gólkülönbséggel a 4. helyen áll az NB II-es bajnokság Északi-csoportjában.