Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Szavazz! Gödöllői különlegesség is lehet az Év fája 2021-09-09 10:33:55 Október 1-jéig lehet voksolni a Diverzitás Alapítvány munkatársai által jelölt, a zeneiskola kertje mellett lévő, sajátos formájú görbefára
Sírástól az állandóságig 2020-09-30 10:39:15 Bővelkedett választási fordulatokban a gödöllői önkormányzatiság három évtizedes története, Gémesi azonban eddig legyőzhetetlen volt
Gödöllői jelöltek az Inspiráló Nők díj mezőnyében 2020-02-10 08:14:56 Tóth Andira a leginspirálóbb civil teljesítmény, míg dr. Farkas Alexandrára a leginspirálóbb fiatal tehetség kategóriában voksolhatunk
A választás vasárnapja Gödöllőn 2018-04-08 07:16:53 Reggel 6 órától este 7 óráig lehet voksolni a város 28 szavazókörében. Cikkünk folyamatosan frissül!
Két hónap múlva kiderül: triplázik-e Vécsey László, vagy… 2018-02-08 15:12:10 A négy évvel ezelőtti számadatok azt mutatják, hogy csak teljes ellenzéki összefogással kerülhetne veszélybe a gödöllői központú körzet kormánypárti mandátuma