Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Maradnak a fejlesztgetések 2011-11-18 14:47:18 Gémesi György szerint félmilliárd forintot bukhat Gödöllő az új önkormányzati rendszeren
Lemondhat Gémesi György 2011-10-17 09:42:36 A városvezető szerint azért nem érdemes polgármesternek lenni, hogy vele vitessék ki a szemetet, vagy festessék ki a WC-t az iskolában
Hotelvezér lesz az ügyvezetőből 2011-07-21 14:10:22 Tisztsége ellátásáért havi, bruttó 320 ezer forintos személyi alapbért kap a régi-új direktor
Sikertörténet próbaüzem nélkül 2011-07-08 08:25:31 Számos uniós elnökségi vendégről kiderült, egyenesen rajongója Erzsébet királynénak, vagy, ahogy Európa-szerte ismerik, Sisinek
Új szelek fújnak a Hungaroringen 2011-02-18 16:34:51 A mogyoródi versenypályát működtető gazdasági társaság illetékesei nagyobb figyelmet kívánnak fordítani az objektum környezetében lévő településeken élők problémáinak enyhítésére
10 éves a Lázár Lovaspark 2011-02-04 10:04:57 A hírnév felé vezető első lépést a 2001-ben megnyílt Régi csárda átadása jelentette
Mosolyog a volt kastélyigazgató 2011-01-11 19:50:54 Révészt T. Mihály úgy véli, így sokkal könnyebb az újabb kihívások elé nézni