Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Mától, megbízatása visszavonásáig Gambárné Szántai Ildikó látja el a Palotakerti óvoda intézményvezetői feladatait, amiért havi szinten bruttó 100 ezer forintos helyettesítési díj illeti meg a Martinovics utca óvoda irányítóját.
Az intézkedésről azért kellett dönteniük a gödöllői képviselőtestület tagjainak, mert Laczkóné Varga Judit, a Palotakerti óvoda eddigi vezetője írásban bejelentette, hogy családi okok miatt a jövőben nem tudja ellátni ez irányú tevékenységét.
A vezetői megbízatás visszavonásáról szóló határozat elfogadására tett polgármesteri javaslatról nyílt ülésen kezdett el tárgyalni a várost irányító grémium. Azonban Vörös István (Fidesz), arra hivatkozva, hogy a vezetői beosztásról történt lemondásban indokként megjelölt családi okokon kívül – tudomása szerint – létezik más, az ügy keletkezését elősegítő körülmény is, zárt ülés elrendelését indítványozta. Ezt képviselőtársai támogatták, így a településirányítók szűk körben vesézték ki a kényes, elsősorban erkölcsi anomáliákat felvető helyzetet.
Értesülésünk szerint az óvodavezető felmentése nem volt kérdés, jövőbeni szakmai karrierjének alakulásával kapcsolatosan azonban már megoszlottak a képviselői vélemények. Ezért nem egyhangú, hanem csak többségi döntés született az ülésteremben.