Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Háromra mérséklődik a gödöllői közalapítványok száma 2018-05-22 17:20:26 Folyamatban van a rezsihátralékos családokat támogató szervezet megszüntetése. Veszteséges volt tavaly a közbiztonság javítását segítő alapítvány
Röplabda NB I. Liga: meggyőző Gödöllő 2018-01-21 18:42:11 Városunk hatosa három szettben múlta felül a TFSE alakulatát, így két forduló után pontveszteség nélkül áll a tabellán
Létkérdés és veszteség-terv a Kalóriánál 2015-02-10 10:11:43 Hatból öt gödöllői önkormányzati társaság nem kalkulál negatív gazdálkodási szaldóval 2015-re. A kivételnél a lellei üdülő a visszahúzó erő
Így látja a Zöld Híd Régió Kft. ügyvezetője 2014-10-11 13:07:11 Gyenes Szilárd reagált korábbi írásunkra. Napi egymillió forintot meghaladó a hulladékgazdálkodási program vesztesége