Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A közút nem versenypálya! Gödöllőn sem! 2025-06-29 11:18:52 A rendőrök több környékbeli településen is folyamatosan ellenőrzik a járművezetőket és kiszűrik a szabálysértőket
Mi az a live sportfogadás és miért egyre népszerűbb? 2025-05-16 18:07:33 A mérkőzés előtti fogadások a verseny kezdete előtt történnek, míg az élő fogadások a mérkőzés kezdetétől elérhetőek és a játék menetétől függően változhatnak