Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Kiemelt vidéki sportszervezet lett a MATE-Gödöllői EAC 2024-04-03 10:52:24 A kormányhatározat alapján a nyolc szakosztályt működtető helyi egyetemi klub a harmadik kategóriába sorolt szervezeteknek járó támogatást élvezi
Gödöllőn is előzzük meg együtt a tragédiákat! 2022-01-26 17:26:26 Az állami intézményeken és a civil szervezeteken túl, a hétköznapi embereknek is nagy szerepük lehet a kihűléses halálesetek megelőzésében
Életmentő készülék a Gödöllői Járásbíróságon 2019-06-06 16:42:44 Összesen négy defibrillátort vásárolt a Budapest Környéki Törvényszék, amiket a legnagyobb ügyfélforgalmú szervezetek kaptak meg
Utazás kiállításra készül a GKRTE 2018-02-15 11:25:18 Idén a Hungexpo D jelű pavilonjának 204F standján kínálja a tagszervezetek látványosságait a gödöllői egyesület