Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Érden vitézkedtek a gödöllői sakkbarátok 2012-11-26 08:44:21 Fölényesebb is lehetett volna a siker, ha az öt remire végződött partiból behúzzák a négy megnyertnek látszót
Drámai végjáték a regionális rangadón 2012-11-04 16:21:07 Legéndi György csapata felülmúlta a volt gödöllői tréner, Lovrencsics László mostani társulatát
Visszatrükközték magukat a Gödöllői Bikák 2012-08-10 16:07:46 Városunk futsalosai fúzióra léptek a Vasas 1988 Déli Futsallal, és mégis ott lesznek az elitosztály augusztus végén induló idényében
A tenisz apró gödöllői bajnokai 2012-08-07 16:57:23 A győztesek jutalmul azt is átélhették, hogy edzőjük a nyakában lovagoltatta őket