Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Kilenc gödöllői érem a junior és ifi ligadöntőn 2019-08-26 10:13:38 Az egyetemi klub atlétáinak sikerei anyagilag is segítették a szakosztályt. Mihály Ádám és Mihajlovic Alex diadalmaskodtak
Gödöllői rendőröket is bevetnek a „zebra” akcióba 2019-05-14 14:31:22 A helyi kapitányság közlekedésrendészeti osztályának munkatársai három helyszínen tájékoztatnak a biztonságos gyalogosközlekedésről
Gödöllői fociarany a hetedik vonalban 2019-05-06 01:23:31 Az utolsó forduló eredményétől függetlenül bajnoki címet szerzett a Pest megyei IV. osztály Keleti-csoportjában a GSK II.-Szada formációja
NATO-kiállítás nyílt a Szent István Egyetemen 2019-04-01 13:53:07 Az elmúlt 20 esztendő főbb történéseit bemutató tárlat a gödöllői felsőoktatási intézmény aulájában tekinthető meg
Pattogott a kaucsuklabda a Gödöllő Kupán 2018-11-05 10:05:56 Első osztályú női és ifjúsági leány asztalitenisz ranglista verseny helyszíne volt a Damjanich iskola tornaterme