Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A gödöllői kastély készen áll az újranyitásra! 2020-06-14 10:15:21 Erről Ujváry Tamás, a műemlék-együttest működtető gazdasági társaság ügyvezető igazgatója beszélt a Porta című műsorban
Edzőváltás a gödöllői röplabdásoknál 2016-02-22 19:59:58 Horváth András csak a felnőtt csapat kispadjáról távozik, helyén Szabados István folytatja a szakmai munka irányítását
Czeglédi Ingrid folytathatja 2016-02-11 16:39:48 A szakember öt évre szóló kinevezést kapott a gödöllői szociális otthon vezetésére. Az egyetemi bölcsőde irányítására kiírt pályázat eredménytelen volt
Igazgatót keresnek a Kalória Kft. élére 2014-12-18 08:14:43 Január 31-ig lehet pályázni a gödöllői közétkeztetésben vezető szerepet játszó cég irányítására. Előny a szakmai gyakorlat
Folytassa, Mirza! 2014-12-11 10:12:29 Beszámolója után újabb öt évre Fülöp Attilánét bízták meg a gödöllői könyvtár munkájának irányításával
Minősített könyvtár lett a gödöllői 2014-01-23 10:21:36 Fülöp Attiláné a Nemzeti Színházban vette át az elismerést igazoló díszoklevelet a szaktárca vezetőitől
Villanásnyi viszonyítás: Grassalkovich szobra 2013-11-17 11:54:06 Varga Kálmán szerint a nívós gödöllői alkotás hatását rontja a környezete, az ülőkefélék és háncsos tálcák értelmetlen, unpraktikus kavalkádja