Az elmúlt hetek, hónapok egyik legjelentősebb horderejű beruházása a blahai csapadékvíz-elvezetés megoldása volt, ami azt szolgálja, hogy a domboldalról esetenként lezúduló esővíz rendezett formában érje el a Rákos-patakot. A Blaháné út 47-153. közötti szakaszt 700 méter hosszúságban érintő, valamint a Hegy utcai buszfordulónál szikkasztó- és tározórendszerrel megvalósult fejlesztés – ha a hivatalos átadás nem is történhetett meg a június 9-i választás előtt – gyakorlatilag elkészült, azonban érdemes felidézni projekt legfontosabb előzményeit, mozzanatait. Ezt hírportálunk egyik, a blahai városrészen élő olvasójának segítségével tesszük meg. Íme:
November közepén a Magyar Közút Nonprofit Zrt. szakemberei munkálkodtak Gödöllő több útkereszteződésében. Aki ekkor a frekventál csomópontoknál járt, hosszabb-rövidebb ideig várakozhatott, sőt, volt olyan is, hogy a sávlezárás miatt kerülnie kellett.
Pécsi Norbert Sándor, a Magyar Közút Nonprofit Zrt. kommunikációs osztályvezetője hírportálunk érdeklődésére azt a felvilágosítást adta, hogy a társaság váci mérnöksége Gödöllő lakott területén belül három helyen, a Tessedik Sámuel és a Táncsics Mihály utca, valamint a Szabadság téri jelzőlámpás forgalomirányítási csomópontokban kialakult burkolategyenetlenség miatt végzett burkolatjavítási munkákat. Ezen munkálatok befejezése után – a technológiára alkalmas időjárási körülmények fennállása esetén – a jelzőlámpás forgalomirányító készülékek forgalomfüggő működéséhez szükséges detektorhurkok helyreállítása következik. A detektorhurkok javítása után a jelzőlámpák alapértelmezett forgalomfüggő üzemmódja a forgalmi igényekhez jobban igazodó forgalomirányítást tesz majd lehetővé.