Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
November közepén a Magyar Közút Nonprofit Zrt. szakemberei munkálkodtak Gödöllő több útkereszteződésében. Aki ekkor a frekventál csomópontoknál járt, hosszabb-rövidebb ideig várakozhatott, sőt, volt olyan is, hogy a sávlezárás miatt kerülnie kellett.
Pécsi Norbert Sándor, a Magyar Közút Nonprofit Zrt. kommunikációs osztályvezetője hírportálunk érdeklődésére azt a felvilágosítást adta, hogy a társaság váci mérnöksége Gödöllő lakott területén belül három helyen, a Tessedik Sámuel és a Táncsics Mihály utca, valamint a Szabadság téri jelzőlámpás forgalomirányítási csomópontokban kialakult burkolategyenetlenség miatt végzett burkolatjavítási munkákat. Ezen munkálatok befejezése után – a technológiára alkalmas időjárási körülmények fennállása esetén – a jelzőlámpás forgalomirányító készülékek forgalomfüggő működéséhez szükséges detektorhurkok helyreállítása következik. A detektorhurkok javítása után a jelzőlámpák alapértelmezett forgalomfüggő üzemmódja a forgalmi igényekhez jobban igazodó forgalomirányítást tesz majd lehetővé.