Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Drónnal is ellenőriztek a gödöllői rendőrök 2024-05-28 10:13:24 Egy máriabesnyői útkereszteződés volt az akció helyszíne, ahol főként az elsőbbségadás szabályait megsértőket szűrték ki
Nem enyhült az ütközési hajlam a Deák térnél 2020-01-26 11:10:50 A gödöllői hivatásos tűzoltókat is riasztották a sebességcsökkentő küszöbökkel tavaly májusban kiegészített kereszteződéshez
Egy sérültje volt a gödöllői karambolnak 2018-01-05 10:17:21 Az Arany János és a Nagyvárad utcák kereszteződésében történt a forgalmi akadályt okozó ütközéses baleset
Karambol a Hunyadin 2017-12-15 10:18:02 Két gépkocsi ütközött össze a kereszteződésben, a gödöllői tűzoltók biztosították a helyszínt. Sérülés nem történt
Nem adott elsőbbséget a HÉV-nek az autós 2015-03-31 16:32:52 A tilos jelzés ellenére hajtott a szerelvény elé a figyelmetlen sofőr a Szabadság téri kereszteződésben
Megsérült a huszonéves motoroslány 2013-04-26 18:10:20 Feltehetőleg az elsőbbségadás elmulasztása okozta a Rét utca és a Dózsa György út kereszteződésében történt balesetet