Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Egyetlen pályázóként Czeglédi Ingrid (képen) kapott bizalmat a gödöllői képviselőtestület tagjaitól az Egyesített Szociális Intézmény vezetésére. Az Ady Endre sétányon található városi szociális otthont eddig is irányító szakember kinevezése március 1-jétől 2021. február 28-ig szól. Havi bruttó illetményét – pótlékokkal együtt – 348.229 forintban állapították meg.
Hárman kandidáltak az egyetemen lévő Gödöllői Mézeskalács Bölcsőde vezetésére. A városatyák végül úgy döntöttek, hogy egyik pályázatot sem fogadják el, így később újra kell majd dönteni ebben a személyi kérdésben.