Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Lesz-e gödöllői érmese a tokiói olimpiának? 2021-01-03 11:35:20 A sportlövő Mészáros Esztertől bravúr lenne a medálszerzés, Gémesi Csanád azonban jó eséllyel felállhat a dobogóra a kardcsapat tagjaként
Labdarúgás: gödöllői pontmentés Százhalombattán 2018-04-15 18:07:48 Milkó Dániel szabadrúgásból elért találatával egyenlített Sebestyén Ferenc együttese, amely még mindig nyeretlen tavasszal
Labdarúgás: gödöllői öröm Ürömben 2016-05-21 19:04:39 Egygólos győzelmet aratott látogatóként a GEAC-SZIE tizenegye, amely öt forduló elteltével nyert újra
Labdarúgás: GEAC-pontmentés a ráadásban 2015-10-04 17:13:25 A Gödöllői SK II. a második félidőben nyújtott hatékony teljesítményével nyert a Mende otthonában
Labdarúgás: egy sima, két fordított 2014-11-16 15:38:00 A három gödöllői focicsapat közül csak a GSK II. tudott nyerni, a másik két tizenegy alapos zakóba szaladt bele