Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A Csömör elleni magabiztos továbbjutást követően, szeptember 15-én a Pest megyei III. osztály Északi-csoportjában érdekelt Csomádi KSK otthonában lett volna jelenése a Magyar Kupa Pest megyei ágának 3. fordulójában (legjobb 16 közé jutás) a gödöllői együttesnek. Győri Zoltán formációjának azonban nem kellett elutazni a meccsre, miután a pályaválasztó csomádiak az utolsó pillanatban lemondták a találkozót. A szabályok értelmében a GSK 3-0 arányú végeredménnyel, játék nélkül jutott tovább, és várja 4. fordulóbeli, azaz: nyolcaddöntős ellenfelét.
Magyar Kupa Pest megyei ág, 3. forduló Csomádi KSK – Gödöllői SK 0-3 (játék nélkül)