Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Az MSZP esete a suttogó propagandával 2013-05-24 18:48:02 Reagált a Fidesz helyi csoportja: a dohánytrafik ügy is csak kreált műbalhé, amivel a baloldal a 2010-es választásra az alvilággal kötött paktumáról próbálja elterelni a figyelmet
Trafikmutyis kérdőjelek Gödöllőn is 2013-05-22 14:30:05 Sajtóközleményben formált vélemény az MSZP Gödöllői Szervezete az országosan nagy vihart kavart ügyben
Fennáll a lehetősége a választások elcsalásának 2013-04-17 15:13:12 Három fő kifogást sorakoztat fel a Transparency International Magyarország az április elején elfogadott törvénnyel kapcsolatban