Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Mennyire kegyelt a kultúra Gödöllőn? 2019-02-14 11:18:06 Idén csaknem 330 millió forintot terveztek be intézmények, művészeti csoportok és események támogatására a helyiek adóforintjából
Izgulni és nevetni szeretünk a legjobban 2016-05-19 13:36:04 A Gödöllőn is szolgáltató Invitel Nagy Sorozatrajongó kutatása szerint a magyarok még mindig barátok közt érzik legjobban magukat