Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Gémesi nem akarta mélyíteni a szakadékot 2018-03-15 11:30:25 Ünnepi beszédében a szabadság fontosságáról, összekötő szerepéről szólt a gödöllői polgármester, először a Városháza nélküli főtéren
Polgármester úr, mit hagy maga után? 2018-02-07 17:08:25 Vörös István kérdése: nem kellene-e végre belátni, hogy Gödöllő érdekeit akkor képviselné a legjobban Gémesi György, ha lemondana?
Megvalósult és leendő középület-fejlesztések Gödöllőn 2018-01-28 17:19:22 Közel 2,6 milliárd forintos kormányzati támogatást kap a premontrei perjelség a helyi célokra Lezárult a Petőfi iskola és a MUZA energiahatékonysági rekonstrukciója
Gödöllői közmeghallgatás kényes kérdésekkel 2017-11-28 20:53:52 A helyi közlekedés szerepelt a november végi nyilvános esemény napirendjén. A könyvtárban vetítettek az érdeklődőken
Vihar az 50 millió forintos támogatás körül 2017-11-25 10:05:04 Vécsey László szerint humoros felvetésre illik humorral válaszolni: érdemes lenne megkérdezni egy polgármestert, hogyan kezeli a hasonló helyzeteket
Negyedmilliárd forintért kelt el a Meggyes 2017-10-22 11:37:51 A gödöllői önkormányzat pályázatára egyetlen helyi vállalkozás jelentkezett, amely négy év alatt lakóépületeket emel a 24 telken
Szűkül a gödöllői uszodának szánt terület 2017-10-20 16:47:46 Telekcsere megy végbe a helyi önkormányzat és az állam nevében vagyonkezelőként eljáró Nemzeti Sportközpontok között