Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Augusztus 16-i rendkívüli ülésükön a gödöllői képviselőtestület tagjai két, önkormányzati tulajdonú bérlakás hasznosításáról határoztak. Mindkét ingatlan kiadása munkakör ellátásához köthető.
Az egyik a Zombor utca 1. szám alatti épület első emeletén található, 33 négyzetméteres alapterületű hajlék, amit a Török Ignác Gimnázium angol anyanyelvű tanárának adtak bérbe – a munkaviszony fennállásáig, de legfeljebb – 2020. augusztus 31-ig, havi 9.570 forintért. A másik, másfél szobás lakás a Deák Ferenc tér 2. számú épület harmadik emeletén van. Ezt a polgármesteri hivatal egyik köztisztviselője bérelheti szeptember 1-jétől – egyelőre – 2020. augusztus 31-ig, mivel albérleti körülményeiben olyan változások álltak be, amik veszélyeztetik a fiával együtt lakó hölgy lakhatását.