Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Megkutyult kórházi beutalási rendszer 2012-07-05 10:16:43 A gödöllőieket Hatvanba küldik traumatológiára, a város fertőző betegei pedig Balassagyarmatra kerülnek
Ilyen gazdagok lennénk? 2011-11-09 14:51:23 Nettó 250 ezer forintba került a kétes nívójú környezeti értékelés
Tenisz Davis Kupa: bravúr Gödöllőn! 2011-07-10 17:12:34 A fehéroroszok kiverésével a világranglista 4. Andy Murray-t is soraiban tudó britek ellen játszanak a magyarok
Levonulnak a pályáról... 2011-06-28 07:50:39 Bedobta a törölközőt a Táncsics Mihály úti sportcentrum üzemeltetője, az SE Sports Evolution Kft.