Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Ítélkezési- és igazgatási szünet Gödöllőn 2014-07-15 09:53:19 A járásbíróságon egy hónapig nem lesz tárgyalás, a polgármesteri hivatal két hétig „pihen”, és bezár a könyvtár is
Csak ésszel, emberek: az internet nem felejt! 2014-05-08 15:13:41 Mintegy 300 diáknak tartottak ismeretterjesztő előadást a világháló veszélyeiről Gödöllői Királyi Kastély lovardájában
Nyílt nap a Gödöllői Járási Hivatalban 2013-11-26 17:30:59 November 28-án az állampolgárok két helyszínen is megtapasztalhatják, hogy a közigazgatás átalakítása az ő érdekeiket szolgálja
Jogszabályba ütköző jegyzői bakik 2012-09-04 14:20:31 A törvényesség őre, Nánási Éva testületi döntés nélkül rendelt el igazgatási szünetet
Rosszabbul élünk, mint… 2012-06-10 13:00:25 A 2008-as évet alapul véve, minden esztendőben több közpénzt emészt fel a gyermekvédelemmel és a gyámügyi igazgatással kapcsolatos ellátások biztosítása Gödöllőn
Ilyen gazdagok lennénk? 2011-11-09 14:51:23 Nettó 250 ezer forintba került a kétes nívójú környezeti értékelés