Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Kényszerszünet a Madách iskolában 2011-10-18 17:29:04 Fűtés- és melegvíz-hiány miatt szünetel az oktatás a város nyugati határában található tanodában
Sportcsarnok-építési láz 2011-09-07 09:42:14 Egyszerre akár három fedett küzdőtér is létesülhet Gödöllőn a közeljövőben
Szórólap-ügy: döglött akta 2011-08-17 09:47:21 Felfüggesztették a nyomozati eljárást a Gémesi ellenes kiadvánnyal kapcsolatosan
Eladó a gödöllői posta-telek 2011-07-20 13:45:27 Az állami cég pályázat útján, a 2009-es vételárnál kis mértékben magasabb áron kívánja értékesíteni a telekingatlant
Elbontották a fúrótornyot 2011-06-02 13:44:53 Kihalttá vált a geotermikus kutakra kiszemelt gödöllői bázis
Komlós János menne 2011-05-18 18:00:24 Feltételekhez köti a városvezetés a szálloda-cég vezérének távozását
Másfél milliárdos hiánypótlás 2011-02-03 12:53:39 A Fidesz és az MSZP helyi képviselői nem szimpatizáltak Gödöllő 2011-es költségvetésével
Mérgező ivóvíz az egyetemen? 2010-12-23 12:54:24 Egészségügyi határértéket meghaladó nitrátot találtak a csőrendszerben