Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Április végén a PannErgy Nyrt. tájékoztatót adott ki arról, hogy a Gödöllő nyugati határában elkezdett geotermikus fúrás munkálatai során a fúrófej 2.130 méteres mélységben elérte a vízadó triász korú, 800-100 méteres vastagságú mészkő réteget. Ennek repedezettsége azonban nem volt megfelelő, így a műveletek folytatásához további szeizmikus méréseket kellett elvégezni.
A fúrást leállították, az elemzések és a mérések az elmúlt hónapokban megtörténtek, majd a cég október 17-én bejelentette, hogy a 3D-s szeizmikus eredmények alapján új helyet talált a termelő kút fúrására Gödöllőn, az első kúttól mintegy 9 kilométeres távolságban. A feltehetőleg a város másik oldalán létesítendő kút fúrásának előkészületei az engedélyek beszerzésével elkezdődtek.
Egyes vélemények szerint az első, sikertelen fúrás akár 500 millió forintos veszteséget is okozhatott a társaságnak, ami már beépült a részvényárba. Azzal kapcsolatosan, hogy az új fűtőmű mikor kezdheti meg a működését, megoszlanak az előzetes várakozások. Az igazán optimisták a legkorábbi időpontként a jövő őszi szezont tartják elképzelhetőnek.