Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Iskolaokosító projekt a gödöllői Premontrei gimiben 2018-07-30 16:44:13 A diákok megkönnyítik a gondnok dolgát, aki akár a távolból is megnézheti, zárva vannak-e az ablakok, illetve van-e elegendő meleg víz
Készül-e bölcsőde-fejlesztésre Gödöllő? 2018-07-12 10:24:15 Szeptember 10-étől nyílik lehetőség pályázni a 4,5 milliárd forintos keretösszegre. Akár 400 millió forintos dotáció is elnyerhető
Feldúlták a Rönkvár játszóteret 2018-06-01 09:58:02 Elkezdődött Gödöllő egyik legnagyobb közösségi terének fejlesztése, ami igazodik a többgenerációs igényekhez
Kiadták a gödöllői uszoda építési engedélyét 2018-03-26 10:56:00 Adminisztratív gátak bomlottak le a helyi röplabda- és az asztalitenisz-csarnok megvalósításának előkészítése érdekében
Megvalósult és leendő középület-fejlesztések Gödöllőn 2018-01-28 17:19:22 Közel 2,6 milliárd forintos kormányzati támogatást kap a premontrei perjelség a helyi célokra Lezárult a Petőfi iskola és a MUZA energiahatékonysági rekonstrukciója