Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Lejáró vezetői megbízatások Gödöllőn 2023-02-27 18:19:50 Háromból kettő, önkormányzati tulajdonú szervezet irányítói tisztségének ellátására keresnek alkalmas személyt pályázaton
Új helyen rendel januártól dr. Tatár Emese 2022-12-30 11:09:11 Főtéri bérleményben fogadja fiatal pácienseit a gödöllői 1. és 5. számú házi gyermekorvosi körzet ellátásáért felelős doktornő
Újabb két évig cirkulálhatnak a Volánbusz-járatok Gödöllőn 2022-12-18 11:04:27 A társaság egyetlen pályázóként nyerte el a helyi tömegközlekedéssel kapcsolatos feladatellátást, amit menetrendi kilométerenként nettó 820 forintért vállalt
Jó kezekben van Gödöllőn a helyi iparűzési adó? 2022-06-24 17:49:06 Az Állami Számvevőszék ellenőrzése nyolc pontban marasztalta el a helyi polgármesteri hivatal ez irányú, 2018 és 2020 közötti ténykedését
Az egészségügyi mintaszállítás buktatói 2020-03-21 11:13:48 A feladat ellátására csak erre szakosodott vállalkozás képes, legyen szó őssejtről, bioptátumról, mélyfagyasztott embrióról, vagy spermáról