Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Polgármester úr, mit hagy maga után? 2018-02-07 17:08:25 Vörös István kérdése: nem kellene-e végre belátni, hogy Gödöllő érdekeit akkor képviselné a legjobban Gémesi György, ha lemondana?
Gödöllőn is vetítik a Szerelem arcai című filmet 2017-05-12 10:56:04 Egy helyi alkotói közösség stábja Manilában forgatott egy meghívásnak eleget téve. Megrendítő és felemelően szép mű született
Az elszámoltatásra kell koncentrálni 2017-05-04 10:35:19 Mondja Vörös István, aki lesújtó véleménnyel van a gödöllői városvezető grémiumi tagok többségének hozzáállásáról
Sikertelen gödöllői fellángolások Újpesten 2017-02-19 19:33:52 Közel állt a részgyőzelemhez a Penta-GRC társulata a második szettben a lila-fehérek otthonában, majd elvérzett
Bálint-napi randiötletek otthonra 2017-02-11 19:24:57 Egy kis változatosságot sugall a gödöllői székhelyű GreenDependent Egyesület listája a szerelemeseknek